雨ということもあり、まったく乗らない日になってしまった。
ちょっと、練習するという決意に欠けているようだ。
おととい騒いだEMSの件なのだけれど、解決した模様。
月曜日に、
① SRMのカスタマーセンターにヘルプ要請
② DHLにメールで照会
③ 日本郵便に照会
を、行った。
そのうちの何が効いたかは分からないが、SRMから下記のメールがきた。
++++++++++++++++++++
Your SRM system parts arrived and are now being serviced.
Unfortunately we can not predict the exact turn around time as we put the
systems in a chronological order.
However, we assure you that we will proceed with your system as fast as possible.
You will receive an e-mail with your UPS tracking number the day we ship your SRM.
Thank you for your business - we appreciate it very much.
Please do not reply to this automatically generated e-mail.
We will contact you if we have any questions.
Sincerely,
Your SRM Team
++++++++++++++++++++
SRM本社に届いて、サービスが進行中らしい。
でも、EMSのステータスは変わらず…
とりあえず、届いたので良しとします。
No comments:
Post a Comment